This website uses cookies

This website uses cookies to ensure the functionality of the website. In addition, with your consent, we can use cookies to collect information on the use of the website in order to constantly improve the website. By clicking on the “Only allow essential cookies” button, you reject the use of cookies other than essential cookies. By ticking the “Statistics” and “Marketing” boxes and clicking the “Allow selection” button, you consent to the use of other cookies. All essential, marketing and statistics cookies are accepted via the “Accept all cookies” button. You can obtain differentiated information on the individual cookies in the data protection information. You can revoke your consent at any time by clicking on the “Cookie settings” button at the bottom left.




Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.
Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.
Marketing cookies are used by third parties or publishers to display personalized advertisements. They do this by tracking visitors across websites.



The picture shows a smiling woman at the computer.
/ Parking Solutions

smart contract

Laat abonnementhouders zelf hun parkeerabonnement beheren – van aanvraag tot betaling. Minder administratie voor u, meer gemak voor de abonnementhouder.

 

 

 

 

 


Zelfservice voor klanten

 

Contractparkeerders beheren hun gegevens en aanvragen eenvoudig online.

Efficiënt en papierloos

 

Automatische verificatie en digitale onboarding besparen tijd en kosten.

Realtime overzicht

 

Directe notificaties bij nieuwe aanvragen en altijd actuele klantdata.

Verbeterde communicatie

 

Via de centrale adminomgeving informeer en begeleid je klanten direct.

Smart Contract als oplossing

Met entervo Smart Contract digitaliseer je het volledige proces rond contractparkeren. Klanten melden zich eenvoudig online aan, kiezen hun pakket en beheren hun eigen gegevens in een persoonlijke self-service omgeving. Voor exploitanten betekent dit een efficiënter proces, realtime inzicht in aanvragen en minder administratieve lasten. Zo wordt contractbeheer niet alleen sneller en goedkoper, maar ook klantvriendelijker.

  • Zelfservice voor klanten, eenvoudig online aanmelden en beheren van gegevens.
  • Efficiënt en papierloos, automatische verificatie en digitale onboarding besparen tijd en kosten.
  • Realtime overzicht, altijd actueel data en directe meldingen bij nieuwe aanvragen.
  • Verbeterde communicatie, direct contact en begeleiding via de centrale adminomgeving.
  • Veilige en up-to-date-SaaS- oplossing, databeveiliging volgens de laatste standaarden.

 


BROCHURE

Smart Contract
Download

Benieuwd naar meer?

Neem contact op met Tim of Patrick

Tim  +31 6 82 93 93 73

Patrick  +31 6 82 95 04 14

Centraal +31 79 36 10 004

 

Only E-Mail + Topic EN

Fields marked with * are required

Contact us

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht