CARE – Blijvend voordeel

In een dynamische omgeving als tankstation-management worden oplossingen gevraagd, die zowel eigentijds als toekomstgericht zijn. Het doel is uw tankstation-business nog succesvoller te profileren. Het merk SIQMA is het resultaat van samengaan van onze competenties, systeemoplossingen en service in het segment tankstationmanagement. Op de achtergrond staat Scheidt & Bachmann met haar vier marktleidende, op mobiliteit gerichte divisies. SIQMA-oplossingen komen voort uit vier toepassingsgebieden: SELL, MANAGE, CONNECT en CARE. CARE omvat de service- en trainingsmogelijkheden uit de SIQMA-wereld. Daartoe behoren omvangrijk project- en service-management, tankstationsbewaking, trainingen, testen en in bedrijfsname, alles onder èèn dak.
Onze eigen servicedesk levert een significante bijdrage aan het optimaal functioneren van alle SIQMA oplossingen. De geïntegreerde remote-functie biedt toegang tot alle systemen en maakt online hulp mogelijk. Speciale analysetools maken snelle analyse en snelle oplossing van de meeste problemen mogelijk.
Alle functies en toepassingen van een tankstation kunnen op afstand worden bediend via onze remote-toegang. Zo zijn wij in staat uw software up-to-date te houden waarbij met speciale analyse-tools de prestaties van uw systeem optimaal blijven. On-site support, software-updates en patches worden tijdsgebonden en volledig geautomatiseerd uitgevoerd - zonder onderbrekingen voor uw bedrijfsvoering.
Benodigde reserveonderdelen zijn beschikbaar via SIQMA REPLACE zo snel als mogelijk is. Als u kiest voor onze co-service, sturen wij u de benodigde onderdelen op zodat u deze kunt uitwisselen en weer in bedrijf bent, zonder tussenkomst van onze eigen servicedienst. Uiteraard leveren we alleen de originele onderdelen die voldoen aan de hoge kwaliteitsnormen van SIQMA.
In ons moderne trainingscentrum te Mönchengladbach bieden wij uitgebreide cursussen waar u door praktijkoefening kennis en vaardigheden opdoet om vervolgens in de praktijk vertrouwd met de systemen te werken. Trainingen zijn maatwerk en varieren van starterscursussen tot aan uitgebreide speciale workshops. Alle trainingen worden op uw behoeften afgestemd.
Om incidenten vroegtijdig op te sporen en/of deze met vroegtijdige interventies te voorkomen, houden we permanent toezicht op de systemen en analyseren we de systeemberichten welke binnenkomen op onze centrale monitoringsystemen. Zo kunnen onze servicedesk en technici adequaat reageren zodat een voortdurende beschikbaarheid van uw systemen is gewaarborgd.
In het kader van een roll-out, coördineren we alle activiteiten, van planning tot de in bedrijfname van het systeem. Door onze verregaande voorbereidingswerkzaamheden, zijn wij in staat om de downtime van het station tot een absoluut minimum te beperken en is onze ervaren technische dienst in staat om in korte tijdsperioden grote aantallen installaties on-site door te voeren.
Ons doel is om de operationele beschikbaarheid van uw tankstation te allen tijde maximaal te houden. Om dit te bereiken gebruiken we een aantal tools waarmee wij uw systemen op afstand controleren en bewaken, waardoor we nog snellere reactietijden kunnen bieden. We houden de status van uw station voortdurend kritisch onder de loep en kunnen u Web-toegang aanbieden tot ons ticket-live-view-systeem, zodat u de actuele status van al uw sites op elk gewenst moment kunt inzien.
Service contact
terug