Service met een systeem
FareGo Life is onze modulaire service portfolio, die flexibel kan worden aangepast aan uiteenlopend gespecificeerde eisen. Onze service oplossingen op maat zullen u ondersteunen om uw ticket management systeem efficiënter te laten werken en kostenbesparingen te realiseren. Leg de verantwoordelijkheid voor uw systeem in onze ervaren handen om uw zekerheid te verhogen en tegelijkertijd uw persoonlijke resources te ontzien. FareGo Life begeleidt uw ticket management systeem doorheen de hele levensduur ervan en verzekert dat uw systeem in goede conditie blijft.
Succesvolle exploitatie wordt gemakkelijk bereikt met FareGo Life!
Uw voordelen
- U hoeft geen service infrastructuur op te bouwen en te beheren.
- Wij bieden u een gunstige kosten-baten factor. Want als onderneming verantwoordelijk voor de dienstverlening aan talloze klanten zijn wij in staat om te profiteren van wederkerige synergie-effecten. Dit stelt ons in staat om service concepten kostenefficiënter te implementeren dan de exploiterende transportonderneming die ons in de hand neemt.
- Beveiliging tegen uitval – Wij verzekeren hoge beschikbaarheid van alle systemen gedurende vele jaren.
- Zekere planning – Onze prijsstelling maakt een exacte kostencalculatie mogelijk.
- Zekerheid voor de toekomst – Wij bieden uitgebreide opties voor modernisering en garanderen de beschikbaarheid van reserve modules op lange termijn.
- Beveiliging tegen manipulatie – Wij leveren regelmatig beveiligingen tegen digitale en fysieke tussenkomsten.
- Wij beheren uw ticket incassosysteem, zodat u zich kunt concentreren op uw commerciële activiteit.
- U hoeft geen diepgaande kennis te verwerven van het systeem binnen uw onderneming.
- Wij delen de verantwoordelijkheid om uw ticket incassosystemen samen met u te beheren.
- U doet uw voordeel met onze ervaring en minimaliseert operationele risico's.
Om elk van onze klanten een gepersonaliseerd service concept aan te kunnen bieden is onze FareGo Life portfolio volledig modulair en schaalbaar opgebouwd.
Dit stelt u in de gelegenheid om individuele servicepakketten samen te stellen en deze perfect af te stemmen op uw behoeften. Indien uw eisen en behoeften in de loop der tijd veranderen, dan passen wij uw servicepakket flexibel aan om u de best mogelijke oplossing op lange termijn aan te reiken.
Beschikbaarheid
De hoge beschikbaarheid en lange levensduur van uw ticket management systeem en het terugdringen van exploitatiekosten zijn sleutelindicatoren van de door ons aangeboden diensten.
Het is ons doel om uw systeem in die toestand te krijgen die u verwacht: altijd klaar voor verkoop! Onze klanten en ook de passagiers vertrouwen de klok rond op probleemloze ticketing.
Gestandaardiseerde processen
Voor de vlotte implementatie van onze diensten vertrouwen wij op gestandaardiseerde processen. Wij oriënteren onszelf aan de IT Infrastructure Library (ITIL), de meest ingeburgerde benadering van IT service management ter wereld.
Om te voldoen aan uw eisen bieden wij drie verschillende service niveaus aan.
Brons
Rekening houdend met de prioriteit van dienstverlening voor uw verkoopactiviteit is het ons doel u een complete service portfolio aan te reiken. Wij bieden prestaties en kosten in een optimale verhouding.
Zilver
Diensten die echt belangrijk zijn voor uw verkoop worden gedekt door een hoger niveau van service. Wij verhogen uw profijt.
Goud
Voor alle diensten waarbij maximale beschikbaarheid is vereist, bieden wij onze services op goud-niveau aan. Wij garanderen de hoogste beschikbaarheid de klok rond.
Onze diensten
terug