Referenties
-
Op accounts gebaseerde ticketing voor Nederland
Het nationale smart card systeem OV-chipkaart in Nederland ondergaat een uitgebreide modernisering. Dit omhelst de implementatie van een ID-gebaseerd ticketing platform, dat aan de exploitant Translink wordt geleverd als "Ticketing as a Service" (TaaS).
Lees meer -
Interoperationaliteit voor PAAC in Pittsburgh
PAAC biedt de leden van de plaatselijke universiteiten een aantrekkelijke mogelijkheid om gebruik te maken van openbaar vervoersdiensten met het U-Pass programma. Scheidt & Bachmann breidt het bestaande ticketing systeem uit met ID-gebaseerde functies. Dit maakt de inzet van elektronische student IDs als...
Lees meer -
Op accounts gebaseerde ticketing voor BKK in Boedapest
Scheidt & Bachmann en zijn onderaannemer Octopus Transactions Ltd. zijn een samenwerking aangegaan om een geavanceerd ticketing systeem te ontwikkelen en te implementeren dat op één lijn staat met de systemen in Hong Kong, Londen en Chicago, die wereldwijd toonaangevend zijn.
Lees meer -
FareGo ViTA voor Arriva Trains in Wales (VK)
Met Scheidt & Bachmann’s nieuw ontwikkelde ViTA systeem upgradede Arriva een aantal van zijn bestaande Ticket Vending Machines (TVMs, machines voor de verkoop van tickets) tot volledig autonome ticketkantoren, en verschafte zijn klanten zo voorzieningen voor live klantendienst.
Lees meer -
De lasten van PCI DSS naleving verlagen
Door gevoelige gegevens van kaarthouders te elimineren uit de interne omgeving van handelaars hebben wij onze PCI gecertificeerde Point-To-Point Encryption (P2PE) oplossing zo ontworpen, dat de lasten van PCI DSS naleving verlaagd en tegelijk exploitatiekosten en kosten om zulke verplichtingen na te komen...
Lees meer
terug