• CARREER AT SCHEIDT & BACHMANN - APPLY NOW

    Customer Support Engineer m/v

    Parkeersystemen

    Voor ons Customer Support Center BLX zijn wij op zoek naar een Customer Support Engineer m/v

    Wie zijn wij?

    Als Scheidt & Bachmann Parkeersystemen B.V. zijn wij een volwaardige dochteronderneming van het wereldwijd opererende Scheidt & Bachmann GmbH. Scheidt & Bachmann bestaat al sinds 1872 en ontwikkelt, produceert  en distribueert eigen producten vanuit haar fabriek in Mönchengladbach (Duitsland). Vanuit onze kantoren in Zoetermeer (NL) en Mechelen (BE) voorzien wij de Nederlandse, Belgische en Luxemburgse markt van de meest innovatieve high-end parkeeroplossingen en diensten. Voor de Benelux, waar reeds een voorname positie is bereikt, is een verdere strategische groei voorzien met als doel “Leader in smartparking”  te worden. Wij zijn daarom op zoek naar vakbekwame, respectvolle, flexibele, en energieke teamgenoten die een bijdrage willen leveren aan het bereiken van onze doelstelling. 

    Wat ga je doen als Customer Support Engineer?

    Nadat een storingsmelding is doorgezet van de 1e naar de 2e lijn support komt deze bij jou terecht. Je beoordeeld de melding en bespreekt de eerst mogelijke herstelopties met de klant. Indien mogelijk los je de storing zelf op met behulp van remote. Wanneer het niet mogelijk lijkt te zijn om de storing op afstand op te lossen, staan onze Field Service Engineers klaar om naar de klant te gaan. Dit maakt dat je als Customer Support Engineer nauw in contact staat met zowel de klant als met onze Field Service Engineers om hen waar nodig support te bieden. 

    Wat kun jij van ons verwachten?

    • Een baan bij een succesvolle, groeiende onderneming, welke zich profileert in de volgende marktsegmenten: Gemeenten, Garage exploitanten, Winkelcentra, Hotels, Ziekenhuizen en Vliegvelden.
    • Aandacht voor jou als mens en ruimte voor jouw ideeën
    • Een informele werksfeer met enthousiaste collega’s 
    • Een moderne kantooromgeving in Zoetermeer met een gezellige “meet & eat”
    • Een passend salaris en uitstekende arbeidsvoorwaarden
    • Mogelijkheden tot aanvullende opleidingen en trainingen

    Wat verwachten wij van jou?

    • Minimaal 2 jaar werkervaring op een Helpdesk/Servicedesk in een technische omgeving;
    • Uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift (NL, ENG)
    • Je bent woonachtig in de omgeving van Zoetermeer

    Je vindt het leuk om dagelijks en vol enthousiasme in contact te staan met klanten en je collega’s in het veld, om hen vervolgens op vriendelijke en professionele wijze van dienst te zijn. Je bent technisch sterk waardoor het oplossen van een storing jou geen enkele moeite kost. Door jouw technische ervaring voel jij je snel thuis in de wereld van parkeersystemen. Je hebt zowel de Nederlandse als de Engelse taal buitengewoon onder de knie waardoor je vlot en moeiteloos kunt communiceren met ons gehele (Benelux) klantenbestand.  Daarbij verplaats je je moeiteloos in klantbelevingen en stemt je gesprekstechniek daarop af.

    Voel jij je aangesproken en ben jij de Customer Support Engineer die wij zoeken?

    Dan horen wij graag van je! Stuur ons je CV en motivatiebrief via onze sollicitatiepagina en dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op. 

    Onze selectieprocedure bestaat uit een eerste en tweede gesprek en een bijbehorend assessment. Wil je een dag meelopen op onze support afdeling om te zien of de functie bij je past? Ook dat is mogelijk. 

    Als je nog vragen hebt, neem gerust contact op met Anouk Bitter (HR Benelux), via 0031 79-361 00 04. Of kijk op onze website: www.scheidt-bachmann.be / www.sb-parkeersystemen.nl 
     

     


    terug